miercuri, 28 septembrie 2011

Primăvara începe cu tine...

După mult timp am aflat
că te iubesc fără de tine
Eu, cea fără de mine.

şi

Că nu eu sunt cea
al cărui chip îl port

şi

că nu Tu eşti cel
al cărui chip îl porţi.



La ceva timp am aflat
Că amândoi privim acelaşi pom
Dar îl vedem  preferat.

Că suntem între noi
când tu afli ce văd
şi eu aflu ce vezi


Apoi am aflat
Că de-aş fi
Ori  da, ori nu
Vei  fi sau nu, sau da
Ca să fim amândoi .


Pot fi  pe rând eu, eu, eu...
Dar nicicând NOI  fără
Tu, tu, tu..


De curând am aflat că fără
De Tu şi fără de Eu
Suntem de-a pururi
NOI.



9 comentarii:

Nima spunea...

NOI concepem,
cand TU si EU
"jinas"u-l vedem.

In clarvedere este greu
sa fi ca un copil,
sa faci din asta joc
si spusul mai subtil.

TU esti puterea unui foc
EU "linistea" din apa,
In NOI leagam si dezlegam
...corzile de harpa.


:))) Te imbratisez, draga mea Oana !
O noapte buna !

Oana spunea...

Nimaaa!

cred ca stii deja ca poezia de mai sus a venit de "undeva", eu am fost doar in calea ei :).

Si eu iti doresc o noapte buna si te imbratisez >:D< ( Emilia?):)

Anonim spunea...

Foarte frumoase versurile .... si nu numai ele! Toate gandurile pe care le asterni in cuvinte. Esti ca o oaza pentru cei toi care simt ca tine, dar care nu stiu sa identifice ceea ce simt si sa exprime ... Cred ca multi dintre cei care citesc blogul tau se regasesc in ceea ce scrii si ii ajuta totodata sa se redescopere pe sine. Cel putin asa e in cazul meu :). Toate cele nune!

Anonim spunea...

scuze ...trebuia sa fie 'bune' nu , ' nune' :D

Oana spunea...

Draga Anonim,

Multumesc pentru comentariu si ca iti e de folos ceea ce scriu. Asta mi-am dorit prin acest blog: sa spun ceea ce traiesc si ce simt, sa intelegem ca suntem mai mult asemanatori decat diferiti si sa gasim multa bucurie in viata. :)

Iti doresc o seara frumoasa si linistita! :)

Nima spunea...

" Emilia ?" ...
Ni Ma :D

oana spunea...

Aha, multumesc! :)
>:D<

Nima spunea...

Si inca o noapte buna !

fotograf nunti ema spunea...

De curând am aflat că fără
De Tu şi fără de Eu
Suntem de-a pururi
NOI.