sâmbătă, 8 octombrie 2011

Passage through life...

M-ai întrebat acum eşti bine? Şi ţi-am zis că da. M-ai întrebat apoi de ce şi ţi-am zis că acum e altfel. Ai vrut să ştii ce e schimbat şi mă pregăteam să găsesc explicaţii „savante” . De ce altcândva eram aşa de tristă... să-ţi spun dar.  Pentru că în mine ştiam că fiecare vârstă are miezul ei de aflat. Ştiam că ceea ce trăiam era diferit de ceea ce sinele era pregătit să înveţe în timpul acelei vremi.

Acum trăiesc într-o altă vârstă şi abia acum se potriveşte. De aceea sunt liniştită şi senină: în sfârşit trăiesc sincron cu ceea ce ştie de demult interiorul meu. Şi da, am acceptat ideea că timpul scurs nu mai revine şi nici viaţa acelei vârste nu o mai pot trăi.

Acum am aflat şi eu acest lucru, acum îl accept şi eu.

Fiecare anotimp vine la vremea lui.




4 comentarii:

Nima spunea...

Am acceptat !
Mi-e toamna si mi-e bine .
>:D<

oana spunea...

Nimaaa!

E foarte toamna, daaa. :)

Iti doresc un week end in culori de vara indiana. >:D<

Goda spunea...

Frumos instrumentalul, uneori si toamna e frumoasa:D

Masaj erotic Bistrita spunea...

Fiecare anotimp vine la vremea lui.