miercuri, 1 februarie 2012

miercurea fara cuvinte-9

27 de comentarii:

Nima spunea...

Ce rost isi mai au cuvintele ?!
>:D<
O zi buna !

Max Peter spunea...

E teribil de frumoasă naivitatea copiilor.

Cris-Mary spunea...

imi aduce aminte de barcutele mele:) Am sa le caut sa le privesc cu drag :)

Doru spunea...

Se poate să nu fie naivitate ...
Poate aşa arată cu adevărat şi noi, bieţi adulţi, conceptualizaţi şi conceptualizând suntem orbi ...

CARMEN spunea...

foarte fain! Un tablou valoros ce va deveni tot mai scump, pe masura trecerii timpului! Happy WW! :))

Unknown spunea...

Bărcuţele copilăriei.

Anonim spunea...

vreau si eu o barcuta:)

Armonia spunea...

Va imbratisez pe toti si va doresc, "vant din pupa!"

:) >:D<

Nima spunea...

Ai zapada, ger si vant ?
Ai cer senin si soare ?

>:D<

Armonia spunea...

Nimaaa...

Am zapada, ger, senin, soare si multa iubiree!

:),>D<

andreiraduM spunea...

knock... knock
e cineva in casa inzapezita?!
:)

Armonia spunea...

Andreeei...

Si eu ma intreb cateodata lucrul asta :)

sa fie un week end frumos pentru toti!

andreiraduM spunea...

:)
e de bine sau e de rau?!

Vikend sanatos si luminos.
Ma bucur ca ai dat un semn de viata.
Sarit'mana.
Daca o intalnesti pe Nima, roag-o sa mai dea si ea cate un semn... ca a inchis portita, nu mai este accesibila.
Multam anticipat.

Nima spunea...

Am ramas o vreme, privind doar pe fereastra...
Sunt ganduri care duc in lumea asta virtuala si se-nalta sub ochii mei atatea simtiri ce onduleaza in cuvinte . Creierul meu le decodifica folosindu-se de energia fiecatei litere si ...am imaginea chipurilor voastre :)
Pe Oana o "aud" si-o simt ca pe ceva desprins din mine ...sau eu m-am desprins din ea :) >:D<
Andrei, tinere Andrei ...in sufletul tau batran , mi-am recunoscut maestrul >:D<

Armonia spunea...

Da, si eu am sentimentul ca am legaturi aparte cu voi doi, cu tine Nima si cu Andrei. Mai mult nu stiu inca, dar e timp. :) >:D<

Nima spunea...

„Iubeşti – când simţiri se deşteaptă
că-n lume doar inima este,
că-n drumuri la capăt te-aşteaptă
nu moartea, ci altă poveste.

Iubeşti – când întreaga făptură,
cu schimbul, odihnă, furtună
îţi este-n aceeaşi măsură
şi lavă pătrunsă de lună”

(Lucian Blaga – Iubirea)

Dragobeteeeeeee !! >:D<

Armonia spunea...

Nimaaa...


Multumesc, e superba poezia. Te imbratisez cu mult drag >:D<

andreiraduM spunea...

:)
Ahaaaa... "complotati"
:)
Sarut'mana, Oaman!
Am trecut sa-ti dau de veste: primavara a trecut pe la mine si nu stiu de ce... dar a lasat un martisor pentru tine!
Negresit sa treci si sa ti-l iei!
:)
O primavara de vis, iti doresc.

a... am uitat!
Spune-i, te rog, si Nimei ca are si ea un martisor!
Iarta-ma ca te-npovarez cu rolul de mesager... dar Nima iar si-a inchis casuta!
:)
Pupici cu sclipici de roua... pentru amandoua!

Nima spunea...

>:D<
Oana, am intarziat cu martisorul :D
Imbratisari si ganduri impletite cu sanatate, dragoste, fericire si rugaciune catre Lumina Sfanta !

Andrei :D am luat martisorul "Pallady" >:D< Multumesc ! Si o pimavara cu dragoste !

AICI e bine !

oana spunea...

NIMA!

Te simt cand te gandesti la mine, ma gadila intre sprancene :)

E o vreme in care simt ca sunt nepopulata de mine si de aceea tac. Si aici e bine. In rest, cum zici si tu, traiesc si ma rog, Nima! Si sunt linistita. >:D<

Nima spunea...

..............…..(¯`v´¯)
...…………….(¯` ✿´¯)
……………✿..(_.^._)
…………..✿.√,•*´✿
...(¯`v´¯) •./¸✿
(¯` ✿..¯))✿/¸.•*✿
.(_.^._)√•☮´¨¯. (¯`v´¯)
…✿•*´)//*´¯`* (¯` ✿ .¯)
…..✿´)//¯`*(¸.•´ (_.^._)
▒▒(¯`•♥•´¯)▒░░
▒▒▒`ᵃˡ.,(¯`•♥•´¯)
▒ (¯v/¯)▒`•.,.• ✿
(¯>♥ّۣۜ♥<¯)▒░░
▒ (_/⋏_)▒░ `•.,.•★

>:D< :*

Armonia spunea...

Nimaaa!

M-ai "auzit". Am vrut sa iti scriu azi si nu stiam unde asa ca m-am gandit la tine si ti-am spus "La multi ani, Nima, sa fii fericita!"
Ce flori frumoase stii sa faci, multumesc!

:) >:D< <3

Armonia spunea...

Multumesc pentru "Oaman", imi place :)

PS zi-mi si mie cand poti cine a pictat martisorul pe care mi l-ai dedicat?

Nima spunea...

Le-am cules din gradina virtuala :)))

Multumesc >:D<
Te-am cautat ...Te mai caut :))) Pup ! Sunt pe-aproape !

andreiraduM spunea...

:)
Sarut'mana!
Grigorescu, trandafiri!
:)

andreiraduM spunea...

Sarut'mana!

andreiraduM spunea...

Nope, am gresit, m-am uitat la altul. E Trandafiri dar cine l-a pictat se numeste Rilo!
:)