sâmbătă, 10 martie 2012

Soarele

Am stat o vreme în afară de mine; am privit, am tăcut, am lăsat să fiu. Inima se închidea încet şi se lăsa o înserare rece. M-am simţit pustie fără floarea inimii; nu voiam să se închidă şi m-am rugat să o simt iar. Atunci am înţeles că TU, EL, EA, EU suntem călători pe o orbită eliptică, ţintuiţi de distanţa fixă până la cele două focare ale fiecăruia dintre noi. Uneori parcurgem alături o porţiune de orbită şi atunci avem prilejul ca din alăturare să ne cunoaştem, să ne atragem, să ne respingem.

***

Am trecut prin porţiunea de umbră şi frig, am cunoscut iar boala, frica, tristeţea. Nu ştiu dacă inima presimţise ori s-a adaptat atunci când a ales să se închidă, însă ştiu sigur că fără ea nu pot fi : cât timp a stat ferecată am văzut că pe EA o cultivam, căldura EI o căutam mereu, înflorirea EI o îngrijeam fără să ştiu dintotdeauna. Inima mea se vrea soarele sistemului meu de gravitaţie, vrea să lumineze viaţa asta pământeană, vrea să încălzească alte inimi ce se află în partea rece a orbitei, să le arate frumuseţea din ele, inima mea se vrea SOARE.

***

Am lăsat încet câte o petală să se arate; am deschis fereastra spre fiecare rază în parte; am simţit seva cum învie cotloanele uitate, cum se întoarce şi alungă praful din mine. Am înţeles că iubirea pe care o am are nevoie de manifestare, de altceva, nu pot iubi separat, nu pot iubi restrâns, nu sunt EU. Şi atunci, fără nici un motiv aparent, de ziua FEMEII, m-am văzut îmbrăţişată cu multă dragoste de viaţa însăşi. Şi mi-am amintit: m-am născut într-o zi de duminică la amiază, prima zi cu soare dintr-o primăvară rece din anii şaizeci, pentru a străluci. Fără iubirea, căldura şi lumina din interior nu sunt eu. M-am născut ca să învăţ să-mi las inima să devină ea, să înflorească în felul ştiut doar de ea şi să se transforme în floare de soare cald şi luminos. M-am născut să iubesc, să îmbrăţişez, să-ţi arăt lumina din tine dacă nu o poţi încă vedea.

„Dacă eu te iubesc, n-ai să mori niciodată/ Dacă tu mă iubeşti, nimeni nu ne va răni!/Dacă noi ne iubim , dragostea din lumea toată, într-o clipă doar a noastră va fi!”



Sunt AICI pentru a te face să simţi să fii soarele tău şi TU! Să laşi inima ta să încălzească lumea ta; vor fi nori, vor fi ceţuri, vor fi furtuni însă toate astea nu împiedică soarele să fie: el străluceşte şi încălzeşte mereu.


Fii soare, fii viaţă pentru tine şi pentru ceilalţi!



4 comentarii:

Nima spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=M7rpkRXZDSM&ob=av3e

:* >D<

Daniela spunea...

Superb Oana , draga mea sora geamana .
Si eu m-am nascut in aceeasi zi de duminică 7 aprilie dar la ora 20 ...tot pentru a straluci.
Perfect adevarat: "Fără iubirea, căldura şi lumina din interior nu sunt eu. M-am născut ca să învăţ să-mi las inima să devină ea, să înflorească în felul ştiut doar de ea şi să se transforme în floare de soare cald şi luminos. M-am născut să iubesc, să îmbrăţişez"
Sa daruiesc in jurul meu lumina din lumina sufletului meu si sa-i ajut pe cei din jurul meu sa daruiasca cu aceeasi masura ...atat cat pot si vor sa o faca .

Armonia spunea...

Nima...
imi place cantecul si imi plac si vocile. Pentru mesaj am sa zic doar vorbele lui Marquez din "Dragoste in vremea holerei" : ...il infiora banuiala tarzie ca nu moartea, cat viata e fara margini."

un week end luminos,sa avem, Nima! >:D<

Armonia spunea...

D_any...

te imbratisez cu muuult drag. Binecuvantata fie ziua aceea :)

>:D<