duminică, 10 martie 2013

Noi

Noi ne-am întâlnit de o mie de ori....


 La cafenea, stăteam la o măsuţă rotundă. Tu fumai eu te priveam tăcută. Emoţia întâlnirii mă invadase şi tăceam ca să nu îmi aud glasul tremurând.

Altcândva ai venit la mine acasă. Erai însoţit de o femeie mai în vârstă decât tine. Eram mirată şi te priveam îndelung cum şedeai drept, marţial în tricoul negru, mulat.

Au fost apoi întâlnirile neaşteptate, în care drumurile noastre se încrucişau negândit, fiecare aşezat pe direcţia sa. La intersecţia lor nebănuită simţeam respiraţia cum se opreşte, atentă la schimbarea  aerului din jur. Întorceam încetişor capul şi te descopeream  punctând spaţiul. Privirea îmi aluneca în a ta...pluteam.

Ne-am întâlnit de mai multe ori pe un peron sau într-o staţie de autobuz: ne-am salutat, ne-am vorbit şi am simţit că mai mult nu putea fi. Ne-am urcat fiecare în alt mijloc de transport.

De vreo câteva ori ne-am întâlnit pentru prima oară în excursii în doi. erau drumuri în maşină, replici ştrengăreşti, preaplin de suflet.  Erau peisaje dezvăluite ochilor noştri fermecaţi, topite în strângerea mâinilor noastre,  erau dimineţi tandre în camere de hotel luminoase .

Ne-am întâlnit ades în spaţiul dintre noi, îndrăgostiţi, uniţi.

Ne-am întâlnit de mii de ori...





Niciun comentariu: