duminică, 8 septembrie 2013

O altfel de privire- 20- Nuntă în cer

Astăzi m-am trezit după ce am visat că mi se spunea că  încerc să aduc în realitatea de acum întâmplări din altă viaţă. 

***
Am intrat somnoroasă în baie şi în timp ce îmi priveam chipul în oglindă am auzit în fiinţa mea: "Havaaa nagila, havaaaa nagila, havaaaa nagila ve-nismeha..." M-am gândit că e o melodie de bucurie şi de unire şi mi-am zâmbit uşor prin reflexia oglinzii.

***
Drumul şerpuia frumos printre dealuri când ne-am trezit deodată într-un alai de nuntă. Am trecut şi noi cu maşina lăsându-ne filmaţi ca şi cum făceam parte dintre nuntaşi.

***
După aproape trei ore de mers prin culoarele însorite ale toamnei mijinde am ajuns la grotă. Am intrat mai întâi noi, am şezut şi am meditat. Noi suntem  ca cele două talere ale unei cumpene şi acolo ne-am încercat echilibrul. Ne ştim   de mai bine de douăzeci de ani pământeşti, am ajuns să ne simţim de la orice distanţă, să ne ştim de dincolo de omenesc. Împreună, acolo, am refăcut o sferă unind curajul şi iubirea. A fost zâmbet interior, au fost lacrimi, a fost un cerc purtat prin timp de patru fete şi apoi, la sfârşit,  două inimi verzi.

Astăzi curajul şi iubirea s-au contopit, iar sus spre cer a fost verde, movalbastru şi auriu. Astăzi, fiecare dintre noi şi-a întregit sfera sa cu cealaltă jumătate, apoi am gustat libertatea.

***
" Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!"


Trimiteți un comentariu