vineri, 25 aprilie 2014

O altfel de privire-51- "Tougher than the rest"

 Din nou acea stare ...mă  urmărise de ore bune... purtam în interior ritmurile melodiei  "Hungry Heart" ... am reuşit în sfârşit să o ascult de la un capăt la celălalt. Las să curgă tot playlist-ul ... trăiesc  sentimente de frenezie, de mare avânt şi bucurie, de energie veselă, simt nevoia să dansez şi mă las în ritmuri ce îmi mlădie trupul ...simt cum aerul ce mă înconjoară formează volute magice, electrizând încăperea...închid ochii şi dansul mă conduce îndemnat de muzică...E o stare ce vine de departe în mine, e o trăire pe care o redescopăr, pe care am mai trăit-o cândva, într-o altă fiinţă...






***

Şi mă gândesc... fiecare viaţă este suma tuturor vieţilor trecute, fiecare viaţă are în ea toate trăirile, toate stările şi transformările deja petrecute...în fiecare viaţă trăim rând pe rând, cu fiecare zi ceea ce am fost deja, ceea ce am simţit deja, ceea ce am cunoscut deja. Fără veste aparent, apăsăm butonul ce ne transpune în avânturile ori practicile străvechi, până când, rând pe rând le şlefuim, le cizelăm. 

***

Ultima viaţă...ultima iubire... ultima transformare este cea mai dificilă şi  rezistentă dintre toate.



Niciun comentariu: