luni, 12 mai 2014

Psalm 2- Către suflet

1   1.     Când m-ai chemat în viaţa asta, nu ştiam nimic
    Nu puteam nimic
    M-ai înconjurat în iubirea Ta şi m-ai ocrotit

2.  De atunci, când sunt pierdut, când nu ştiu nimic, ori nu pot nimic
    Te strig în tăcerea din mine şi te simt în liniştea ce mi-o aduci,
     în seninul şi puritatea trăirii.

        3.   Mulţi au căutat sufletul meu să mi-l rupă,
    Mulţi au lovit inima mea, să o nimicească,
    dar Tu, m-ai auzit mereu, mi-ai alungat tristeţea,
    mi-ai îngrijit rana, mi-ai vindecat neputinţele.
    
          4.  Cum să nu Te laud, cum să nu Te slăvesc,
    Cel ce singur mi-ai dat să beau când am fost însetat,
    Cel ce singur mi-ai răspuns când te-am strigat,
    Cel ce singur nu m-ai părăsit niciodată,

    Cel ce singur eşti în fiecare ceas al vieţii mele. 

Niciun comentariu: