marți, 16 iunie 2015

Iubeşte şi mergi mai departe!

- Nu mai vreau să mă nasc, nu mai vreau! strigai la soroc.
- De ce, m-a întrebat îngerul mirat... de ce? E rândul tău să te naşti, hai!
- Nu mai vreau, îngere, nu mai merg iar la viaţă... mă vor păcăli, mă vor amăgi... vor mima trăirea şi simţirea, nimic nu va fi aievea, e doar o reflexie.... nu mai vreau...
- Te doare, ţi-e jale, ţi-e a plictisul? de ce, m-a întrebat iar îngerul, de ce?
- Da îngere, doare, şi e de-a neînţelesul... voi îmbrăca o haină căreia ei  îi vor spune corp şi  iar nu voi şti cum să mă port după uzanţele lor, iar nu voi fi auzit, iar nu voi fi înţeles... iar nu voi fi iubit....
- Hai, naşte-te, mi-a spus îngerul, naşte-te, iubeşte şi mergi mai departe, iubeşte tu şi pentru celălalt, simte tu tot ce vrei să trăieşti, arată tu ce vrei să fie pe lume, iartă tu, iubeşte  şi mergi mai departe...
- Până când, îngere, până când?
- Până când vei vrea să te naşti iar, până când cercul înţelegerii se va fi închis din nou.

***
_ Îngere, trăiesc  .... m-am născut,  iubesc şi merg mai departe!




Niciun comentariu: