vineri, 30 decembrie 2016

O altfel de privire-130-Mi-a plăcut

 ” Anul ăsta... ți-a plăcut?”
***
 Mi-a plăcut...  înaintarea... îmbrățișarea deopotrivă... răspunsul divin, regăsirea,  fotoliul ce mă cuprinde  când mă așez să  citesc,  puterea de a avea dorințe, bucuria pe care o am înțelegând, grădina altfel din vară, mirarea lucrului frumos făcut fără efort... de muntele ... acasa... prietenul veșnic...

Mi-a plăcut să simt ca celălalt...  adeseori tăcerea, voluptatea ei.. eul-tu neștiut mai înainte ...  descătușarea...vocea...

Mi-au plăcut  diminețile ca  un  dar....și zilele.... și nopțile....

Mi-a plăcut anul ăsta venit dintr-un viitor uitat...și revenirea la zero...la unu... la doi...

Mi-a plăcut ... mulțumesc pentru muzică, pentru dansul din inimă, pentru aer, mulțumesc pentru  tot, tot!



Niciun comentariu: