vineri, 9 decembrie 2011

Sache que je...

„Ce cauţi aici, pe Pământ? îl întrebă vulpea pe Micul Prinţ

Caut oamenii, spuse el. Caut prieteni. Vino şi joacă-te cu mine, sunt atât de singur.

Nu pot să mă joc cu tine, nu sunt îmblânzită, spuse vulpea.

...

Se poate, dar am multe lucruri de descoperit, spuse Micul Prinţ

Nu putem cunoaşte decât ceea ce îmblânzim, spuse vulpea.”



***

„Este jucăria mea, spuse puştoaica de trei ani. EU am cunoscut-o!”

***

Sache que je... să ştii că eu, la fel ca şi tine, am venit să arătăm iubirea pe Pământ. Iubirea fiecăruia e un fel al lui de a Cunoaşte.

Să ştii că eu am venit să îţi arăt că poţi cunoaşte într-un mod ingenuu toată viaţa. Am venit să te fac să simţi din nou bucuria cristalină şi zâmbetul. Am venit să îţi laşi inima să înflorească şi să simtă o altă inimă. Am venit ca să te las să mă cunoşti, să ştii că iubirea e diferită dar există în fiecare din noi, mereu.

Am venit ca să îţi arăt „cântece şi ghiduşii” demult uitate, să-ţi pun miros de pâine caldă în desaga zilnică şi să-ţi aştern un zâmbet în cale.

Am venit ca să mă las ştiută şi ca să cunosc iubirea de la tine.

Sache que je...

Sache que je...

***

Am venit să creez legături...am venit ca să ne îmblânzim.

3 comentarii:

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

Frumos!

Nima spunea...

N-am sa te-ntalnesc in aceasta viata...
Dar , drumul meu este strajuit de copaci .
Cand ma ohihnesc , ma sprijin de cate unul, il imbratisez...
Cuvintele ce i le soptesc, ma seaca de energie, apoi vibratia cu care ma invaluie copacul ma-ncarca cu informatie-lumina...dandu-mi puterea de a creea din dragoste , cateva fraze pentru tine ... >:D<
Spiritul meu saluta Spiritul tau !

oana spunea...

Nimaa!

Ce bine ca vorbim. Crezi ca e necesar sa ne vedem in aceasta viata? Nu e imposibil. Intalnirea noastra oricum exista, :)
Cand am scris m-am gandit si la tine, la cautarile tale si m/am intrebat daca acum stii.

Te imbratisez, Nima si
Spiritul meu saluta spiritul tau!