sâmbătă, 25 mai 2013

Sensuri...

Sunt o aripă ce străbate realul plutind în ireal.

***
Fericirea mă face atât de uriaşă încât dimensiunile mele  ajung până spre stele.

***

Firescul este să iubesc, să alin, să zâmbesc, să  învăţ  plutirea  pe apele vieţii.

***

Uneori simt îmbrăţişarea caldă a  universului  a cărui celulă sunt.

***

Tot ce există în viaţa mea este pentru că e necesar să fie; tot ce nu există în viaţa mea, nu este, pentru că nu e necesar să fie. E simplu!

***
Am trecut prin suferinţă ca să pot înţelege suferinţa.

***

 Marile încercări ale vieţii şlefuiesc ce e preţios şi aduc apropieri nebănuite între suflete.

***
Mai întâi suferi pentru tine, apoi pentru celălalt şi la urmă pentru tot ce există.

***
Când înţelegi ca tot ceea ce trăieşti este doar între tine şi Dumnezeu, atunci totul se schimbă radical şi îţi cunoşti sensul.


Niciun comentariu: