miercuri, 16 iulie 2014

Inima, ea...

M-am întâlnit cu inima pe drum, părea zgribulită şi absentă. I-am privit conturul uşor palid, i-am arătat un petec verde din iarba de cal sălbatic,  am invitat-o să şedem alături şi am îndemnat-o să-mi vorbească.

Privea departe, fără însufleţire parcă. Îmi era a mirarea şi a înstrăinarea, voiam să o văd din nou zglobie, să o simt  plină de bucurie, de uimirea iubirii, voiam să îi readuc melodia în miez.

Am îndemnat-o să-mi povestească, să-mi spună tot ce ar fi vrut mereu să aflu, dar n-a avut prilejul.

M-a privit deodată şi însufleţirea i se vădea prin suflu...da, voia să îmi spună, avea nevoie să o ascult:

" Ca să mă înţelegi, mi-a spus, e necesar să ştii cine sunt, să simţi la fel ca mine, să gândeşti ca mine şi să îţi priveşti  gândurile aşa cum o fac eu, să îmi cunoşti intrările şi ieşirile, să îmi parcurgi cotloanele, să-mi descoperi dublul din umbră, să mi  te aşezi, cum ai făcut acum, alături  şi să mă trăieşti în viaţa ta."

Simţeam cum se deschide o trecere nouă   între noi, dar nu ziceam nimic, tăceam şi ascultam.

" Sunt o inimă bună, îmi fac treaba, îmi trimit mesajele la timp, îmi gestionez fluxurile cu înţelepciune. Am un întreg univers în jur care trăieşte prin ceea ce fac. Deşi reuşesc întotdeauna să îmi îndeplinesc menirea, tot mai des  îmi doresc să fiu auzită. Nu vreau să uit cântecul vieţii, nu mi-l lua, te rog. Nu vreau să nu mai simt culorile iubirii, vreau să fiu inima ta de la început, inima care ţi-a cântat dragostea, care ţi-a încălzit trăirile, care ţi-a pus aripile pe gânduri şi te-a purtat prin miracole. Vreau să nu uiţi de mine, nici măcar o clipă, deoarece, atunci când uiţi devin tristă, apoi pierdută şi la urmă, am să mă închid. Asta e ceea ce vreau să-ţi spun, nu astupa izvorul meu, îngrijeşte-l, curăţă-l dacă simţi  că e momentul, sădeşte flori şi cheamă fluturi din soare, adu viori şi harpe în undele mele, pune perle sidefii şi pietre purpurii să-mi picteze unduirile... înfloreşte-mă din nou, înfloreşte-mă perpetuu şi lasă-mă să cânt mereu, să cânt cântecul meu de-a pururi în partitura celestă."



Niciun comentariu: