joi, 3 februarie 2011

Albastru de alb ...

Călcam rufe, ascultam muzică şi lăsasem mess-ul deschis. Brusc se deschide o fereastră de chat şi o colegă mă întreabă dacă pot vorbi cu ea două minute. După ce primeşte confirmarea îmi spune că e vorba de un îngeraş. Tac... Mă avertizează să nu râd, îi spun că nu. Continuă şi îmi spune că îngeraşul stă la cineva cinci nopţi, că e nevoie de un măr verde, de o floare albă, o lumânare şi un bileţel cu trei dorinţe.

Citesc de mai multe ori ce îmi scrie. Primul gând e...HM! Iar bileţelul cu cele trei dorinţe îmi sună aiurea. Mă gândesc apoi că oricum eu nu pot vedea îngeraşii, iar dacă e unul care are nevoie de găzduire nu voi avea nicicum confirmarea fizică. Îmi vine în minte cum în alte vremuri Dumnezeu mergea pe pământ şi nimeni nu ştia cine e şi uneori avea nevoie de găzduire iar oamenii nu îl primeau.

Îi zic că accept, că o să îi ofer ce îi trebuie măr, lumină, floare şi o să îl şi iubesc dar bileţel cu dorinţe nu o să pun. Cădem de acord şi brusc simt cum o bucurie copilărească mă cuprinde. Sufletul de copil râde cu hohote cristaline. Aştept cu bucurie venirea îngeraşului; în seara când îl primesc aceeaşi veselie pe care o simţisem înainte intră în casă. Uneori mă însoţeşte când plec de acasă. În una din zile am avut imaginea lui: este alb, alb şi numai pene. Nu are formă umană.

E ghiduş şi vesel. Uneori „vorbim” când sunt pe drum şi aşa am aflat că e ok să învăţ să am din nou dorinţe şi să mi le exprim; mi-a spus că e bine să am această linişte şi siguranţă în planul divin, dar că e musai să îmi exprim intenţiile ca să fac lucrurile să se mişte; în afară de câteva lucruri personale, mi-a zis ceva ce iniţial nu înţelesesem şi anume că zăpada se face albastră înainte să se topească.



***

Acum o să vă zic ceva: e vorba despre un îngeraş...l-am găzduit de luni seara şi va pleca sâmbătă de la mine... să nu râdeţi... are nevoie de un măr verde, o floare albă şi lumină. E vesel şi o să se joace cu copilul din voi... o să vă înveţe să vă deschideţi inima ca să vedeţi cum zăpada devine albastră înainte să se topească! De dorinţe, ce să mai zic? Le ştie deja ...:)


 


4 comentarii:

Spring spunea...

Nu e bine. Copiaza codul ember al cantecelor de pe youtube acolo unde scrii postarea. Alege "editati html" si copiaza ember-ul. E urat asa cu link. Nu te supara pentru comentariu. Dadeam sfat necerut, atat. Seara buna!

Armonia spunea...

buna dimineata, SemperFi! E fain ca mi-ai zis, nu e nici o suparare. Si eu am vrut de mai multe ori sa fac lucrul asta doar ca imi apare un dreptunghi si o cruciulita sus, fara nici o imagine sau posibilitate de a vedea continutul video. De aceea am continuat cu link.
Daca tot ai zis, o sa revin asupra acestui aspect, poate voi reusi sa rezolv.

Multumesc pentru sfat! E ok! O duminica frumoasa,:).

Nima spunea...

Buna-ziua, Pygmalion !
Ies ghioceiiii !!!

Armonia spunea...

Nimaa!
Sa vinaaa,ii iubim deja,:)