duminică, 10 mai 2020

Taine- 13- Dilema

Erați acolo
în fața mea, amândoi
Tu și durerea mea...

Odată mi se spusese
Alege!
Când ai apărut
Am știut:
era clipa alegerii.


Erați acolo,
în fața mea,
Tu și Durerea

Pe ea o trăisem
deplin, paroxistic
Pe tine te priveam
și mă întrebam
ce altfel de durere
m-ai face să simt.

Zâmbeai inocent și sigur
atât de hotărât,
atât de liniștit
atât de dornic

Cum să aleg,
cum aș putea oare,
m-am întrebat
și ți-am spus ...

Ce bine, mi-ai răspus vesel
Liniștit,
hotărât,
dornic
Ce bine!
Durerea este
grădina noastră,
o vom cultiva
cu sori, cu iubire...

Vezi?
alegerea  a fost înșelătoare
tot ce avem de făcut
este să lucrăm împreună în
Grădina de sori!

..........

Suntem aici,
amândoi, unul în celălalt
 Într-o grădină parfumată
de sori, de flori,
de roze și iasomii
Iar inima mea știe
că adevărata alegere
este aceea de a decide
Când începi să cultivi
Semințele Iubirii.



Niciun comentariu: