luni, 6 iulie 2015

O altfel de privire-61-Întâlnirea






Stăteam în aeroport şi aşteptam omul de legătură. Aparent nu era de găsit. La un moment dat a apărut. Am făcut cunoştinţă, ne-am strâns mâinile a salut şi deodată am simţit o altfel de bucurie: senină, aşezată, care nu tulbură în nici un fel. Pe tot parcursul acelui sejur am remarcat momente de sincronicitate la nivel subtil, însă de câte ori încercam gesturi de apropiere pământeană ceva se dezarmoniza. 

***

Stăteam întinsă pe masa de practică în timp ce coechipiera mea desfăşura procedurile necesare realizării terapiei pe care venisem să o învăţăm. Aveam o stare de pace şi urmăream ceea ce se întâmpla în mine şi în afara mea. Zâmbeam uşor şi voiam să reţin ceea ce văzusem ori trăisem până atunci, când  am simţit că instructorul se aşezase la picioarele mele şi că deşi nu mă atingea fizic îi simţeam prezenţa. Deodată o bucurie strălucitoare mă invadă, atât de brusc şi de neaşteptat încât cu greu mi-am stăpânit hohotele de râs. Era ca forţa unei mari ape ce vrea să rupă barajele. Am lăsat-o să se domolească în cel mai puternic zâmbet pe care mi l-am permis şi am contemplat acea bucurie imensă. După ce procedurile s-au încheiat mi s-a şoptit să mă  ridic uşor. Am deschis ochii şi i-am văzut pe cei doi inundaţi la rândul lor de o  veselie ce le strălucea pe chipuri. Mă priveau lung şi luminos. Am zâmbit, ne-am împărtăşit trăirile  şi am trecut la alte etape. 

***
Se întâmplă să întâlneşti oameni care îţi înlesnesc  regăsirea şi  comunicarea cu propriul Sine. Atunci, în acele clipe anume eşti cu Tine şi te cuprinde o beatitudine pe care nu o speraseşi... e ca şi cum trăieşti  tot ce ai aşteptat vreodată.  Bucuria e atât de puternică încât o simţi când deja se manifestă  deplin, fără acea etapă de presimţire: e deja acolo şi te fiinţează cum nu a mai făcut-o până atunci. 

***

Sunt oameni în viaţa ta care te ajută să te întâlneşti cu tine într-o dimensiune pe care doar o bănuieşti. Ei sunt  purtători ai unui dar divin fără ca poate să fie conştienţi de faptul acesta. Să onorăm fiecare întâlnire ca şi cum în căsuţa poştală personală, Divinitatea însăşi ne-ar fi lăsat un mesaj.



Niciun comentariu: