duminică, 12 iulie 2015

O altfel de privire- 62- Iluzia





Scene...etape...viaţa... totul pare atât de real de fiecare dată, totul se desfăşoară palpabil şi iluzoriu în acelaşi timp... ce-am visat într-o respirare  a fost apoi...am ştiut o poveste şi am trăit-o la puţin timp... am căutat sentimente şi trăiri şi emoţii şi la o vreme eram în mijlocul unor scene măiestru aranjate de un regizor invizibil ce mă distribuise in rolurile specifice manifestării acelor trăiri... 

***
o piesă de puzzle are o lume a ei particulară... o formă anume, specifică , un colorit unic...fiecare piesă a unui puzzle este singulară...fiecare etapă a vieţii  contribuie la realizarea unui anume puzzle... fiecare etapă  conţine culorile ce se găsesc şi pe alte piese din puzzle-ul respectiv... prin dorinţele noastre ne  colorăm  piesa cu nuanţele necesare îmbinării cu anumite alte piese pe porţiunile comune... în fiecare etapă a vieţii noastre ne întâlnim cu porţiunile celorlalţi care au aceleaşi culori. Trăim prin construirea de puzzle-uri repetate din piesele care suntem în fiecare moment.

 Uneori  îmi imaginez cum fiecare piesă pusă la locul potrivit crează un puzzle care la rândul lui este de fapt o piesă dintr-un puzzle mai mare ce devine piesă într-un puzzle şi mai mare ...şi tot aşa la infinit 

***
 Într-o clipă de alunecare aflăm că fiecare piesă este reflexia pe ecranul vieţii a proiecţiei inspirată de creatorul care suntem.

Niciun comentariu: