duminică, 1 ianuarie 2017

O altfel de privire-131- Îți promit

  ” Fiii oamenilor, dinții lor sunt arme și săgeți și limba lor sabie ascuțită” (Psalm 56)...

Azi dimineață, răsăritul mi-a adus darul promisiunii pe care doresc să o exprim ca pe un angajament de început de drum: știu și simt că anul acesta este dificil pentru mulți,  năucitor chiar, așa că din miezul sufletului meu, fără să mă trădez, îți spun că:
  • promit să nu te mai las să mă rănești, să nu mă mai las impresionată de aparenta-ți victimizare și să îți arăt iar și iar că ești valoros, că meriți, că ești la fel de bun ca orice fiu divin și că totul este doar un balans între curaj și frică
  • promit să port haina blândeții și să îmbrac în cuvinte frumoase orice imagine a ta îmi va apărea în gânduri
  • promit ca de fiecare dată când îți vei mai folosi gândul și vorbele tăioase împotriva mea, să le las să alunece și în schimb să mă rog pentru ca și tu să simți armonia și echilibrul cu tine însuți
  • promit să continuu să îți arăt că îmi pasă chiar dacă vei încerca să fugi de tine însuți
  • promit să rămân acolo unde există zona de mijloc, și să mă abțin să devin salvatorul tău, maestrul, gurul, părintele, mama, tatăl, orice crezi tu că aș putea  deveni, sedus de ispita  de a lăsa frâiele vieții tale în seama mea
  • promit să răspund onest la tot ce îmi ceri
  • promit să mă abțin să îți mai arăt ceea ce cred eu că e bine pentru tine, oricât de evident ar fi asta și să îți respect ritmul și timpul de creștere și învățare
  • promit să fac pace în orice gând și trăire a mea ce se războiește când  îmi răstălmăcești gesturile și cuvintele și simțirea. 
  • promit să lucrez constant ca să devin mai bună, mai înțeleaptă, mai răbdătoare pentru ca și tu să te poți bucura de toate acestea
  • promit să continui să te iubesc oricât de mult te-ai împotrivi pentru că știu că este singurul mod prin care poți înțelege.



Îți promit Ție, cel care ești în viața mea tot anul acesta, să îmi onorez promisiunile!


Niciun comentariu: