marți, 25 iunie 2019

Poveștile sufletului-31- dacă mă iubești...

”Te iubesc!”: dezvăluirea inimii, mărturisirea trăirii, începutul unui drum al asumării. ”Te iubesc!” - inel de armonie și căldură, complicitate, zâmbet și senin. Te iubescul firesc reașează  traiul, încarcă și vindecă, ritmează melodios simțirea. 

 Astăzi  îți spun: ”Dacă mă iubești,  fii impecabil cu ea, cea pe care deja ai ales-o, cea cu care ești acum, ori cu ea, cea care va veni după mine. Poartă-te onest, spune-i cine ești, arată-te fără măști, fără să creezi iluzii. Dacă chiar mă iubești, fii credincios ei, fii sprijin de loialitate și încredere, rămâi și clădește. Dă-i libertate și încredere, dă-i susținere și respect.  Dacă iubirea pentru mine există în realitate, dacă vorbele tale au fost vreodată oglinda simțămintelor adevărate, atunci devino acela care știm amândoi că poți fii, acel TU clădit din tot ce ai și ești mai bun. Dacă mă mai iubești, fii blând și fără pată, fii decis, fii vesel, dărâmă  zidurile tăcerii, ale frigului, ale fricii ori nedreptății sorții cu care te-ai înconjurat și fă un pas înainte pe drumul pentru care te-ai născut. Oricând e potrivit să o faci și cel mai potrivit este  Acum.  Dacă mă iubești....”




Niciun comentariu: