sâmbătă, 29 mai 2010

A AVEA- A FI

A avea un copil – a fi un copil
A avea un vis - a fi un vis
A avea o dorinţă – a fi o dorinţă
A avea pe cineva – a fi cu cineva
A avea o casă- a fi o casă
A avea un timp- a fi un timp
A avea inspiraţie- a fi inspiraţie
A avea un regret- a fi un regret
A avea linişte- a fi linişte
A avea un zâmbet- a fi un zâmbet
A avea bucurie- a fi bucurie
A avea frumuseţe – a fi frumuseţe
A avea un fruct-a fi un fruct
A avea iubit- a fi iubit
A avea succes- a fi succes
A avea o întrebare – a fi o întrebare
A avea un răspuns- a fi un răspuns
A avea aripi- a fi aripi
A avea un eşec- a fi un eşec
A avea mult - a fi mult
A avea credinţă - a fi credinţă
A avea valoare - a fi valoare
A avea un reper- a fi un reper
A avea prieten- a fi prieten
A avea un dor- a fi un dor
A avea o pereche - a fi o pereche
A avea suflet- a fi suflet
A avea iubire- a fi iubire



Am?
SUNT


http://www.youtube.com/watch?v=eEnx8QQJPTY&feature=related

4 comentarii:

Radu spunea...

Foarte frumos. Foarte profund, foarte emotionant si in acelasi timp atat de evident... Te face sa te intrebi cum de nu ti-ai dat seama pana acum de aceste echivalente si transferuri.
Sunt ceea ce am.
Si am atat de multe...
Si avem atat de multe...

pygmalion spunea...

multumesc, Radu, pentru vizita si pentru comentariu.

Unknown spunea...

si mie mi-a placut postarea mult. am citit-o in urmatoarea cheie, cea a alternantei sau a opunerii celor doua verbe. nu intotdeauna ceea ce esti, si ai si nu intotdeauna ceea ce ai, si esti. si cumva evaluezi care ipostaza este mai putin vremelnica cea de a avea sau cea de a fi. in general societatea in care traim pune accent pe a avea si il substituie lui a fi sau il confunda cu a fi.

Armonia spunea...

Referitor la cele doua verbe A Avea si A FI,traiesc ca si cum nu am nimic cu adevarat in viata ci doar SUNT in fiecare din ipostaze. Din perspectiva aceasta am trecut in revista ce suntem mereu si nu avem in fapt niciodata.Tot ceea ce este al nostru intr-adevar ramane la noi si astea sunt trairile cu care parcurgem viata. Doar ele dispar odata cu noi.