vineri, 18 martie 2011

Spre aducere aminte!

Sunt zile în care uit... În acele zile sunt partea suferindă a mea; pentru că nu mă plac atunci, pentru că inima doare şi pentru că simt că nu sunt EU, astăzi am să scriu următoarele gânduri spre aducere aminte:

Mulţumesc şi simt bucurie pentru că sunt vie, pentru că trăiesc pe o planetă frumoasă, pentru că pot zâmbi, visa, gândi, înfăptui,

Pentru că pot îmbrăţişa ori alina,

Pentru că aud zgomotele vieţii şi cântecele naturale,

Pentru că simt cum îmi cresc florile, pentru că trăiesc o legătură extraordinară cu unele animale,

Pentru că simt înlţarea din vârf de munte,

Pentru oamenii inţelepţi din viaţă şi

Pentru că mă bucură orice învăţătură nouă.

Mulţumesc pentru vânturile , ori ploile, zăpezile sau roua ce-mi ating fiinţa alintând-o,

Pentru că pot ierta şi mai ales pentru că pot simţi IUBIREA.

Mulţumesc pentru îngerul care este mereu cu mine şi pentru ghiduşiile lui, pentru clipele de inspiraţie şi pentru cheful tineresc neobosit.

Mulţumesc şi simt bucuria pentru SOARELE care este mereu la locul lui, indiferent dacă noi îl vedem sau nu, şi pentru că astfel face ca toate să existe.



2 comentarii:

ku-lin spunea...

Hmmmm...
Sunt... vie...ma-ndrept catre tine...si in Spirit iti salut Spiritul !

Incerc un alt spatiu ...Si parca as plange de-atata primavara !

Armonia spunea...

Nimaaa... Da, incerci alte spatii; balansezi:)

Primavara,...ehee, stai ca vine verdele crud. Luna mai e prin definitie cu plansul de atata primavara, la mine.

Si eu te salut in spirit, si te imbratisez in plan terestru si iti zic: sa traim si sa ne veselim! >:D<