marți, 5 februarie 2019

Iubindu-te

Iubindu-te am aflat că inima crește nebănuit în preajma ta și respirația creează  arabescuri de emoții lucitoare în spațiul dintre noi;

Iubindu-te am aflat că pielea  nu e o graniță ci o continuare a pielii tale și că împreună modelăm ființe magice din lutul iubirii;

Iubindu-te am aflat cum să mă nasc repetat și că noi împreună  arată cum se trăiește o viață în armonie.

Iubindu-te am aflat că dincolo de victorie și eșec, dincolo de frontiere închise, dincolo de viață și moarte, suntem noi, veșnici și oriunde.

Iubindu-te am aflat că dacă o relație nu te face să  devii mai bun, mai generos, mai iubitor, mai lipsit de frici și răzbunări, mai lipsit de invidie, dacă nu simți  că ființa pe care o iubești te face să crești, să evoluezi, atunci totul e in zadar.

Iubindu-te am aflat că dincolo de tine sunt  eu și setea mea puternică  de a fi iubire a înflorit catifelat ....dincolo de mine ești tu și sufletele noastre    plămădesc  petale suave  de nufăr măiastru din boabele de noroi ale vieții.

Dincolo de noi sunt cireșii în floare din fiecare primăvară a fiecărei vieți.

Niciun comentariu: