miercuri, 11 august 2021

O altfel de privire-272- Maestrul

 A apărut devreme în viața mea... să fi avut vreo patru ani când fratele bunicii a venit la noi și a petrecut un timp cu mine într-un mod care avea să îmi rămână ca un reper pentru ce înseamnă să ai un bunic, pe care nu l-am cunoscut niciodată.  A fost timpul de care mi-am amintit adeseori cu mare drag, prețuire și dor. Nu am mai auzit după aceea nimic despre acest frate al bunicii. Mai târziu, pe la adolescență mi-a revenit puternic dorința de fi avut și eu un bunic care să mă fi învățat lucruri despre viață și mi-l imaginam sub forma unui bătrân cu barbă albă, înțelept și calm, hâtru într-un fel unic.  

În alte etape felurite ale vieții, acest dor a revenit sub forma căutării unui Maestru potrivit mie, care să nu fie ostentativ în manifestări dar să aibă o mare înțelepciune,  credință neclintită în Viață și în mersul ei, pe care să îl respect și care să mă atragă prin tot ceea ce reprezintă, lângă care să învăț necontenit, să cresc, să mă descopăr. Am stat lângă oameni care se numeau sau erau numiți maeștri, am citit scrierile  altora, am încercat conectarea telepatică cu spiritul unor Maeștri în viață sau trecuți demult în altă dimensiune... de fiecare dată, la ceva timp atracția față de fiecare dintre ei s-a micșorat, sentimentul că  acela nu era și drumul meu  s-a repetat constant și am decis să continuu cu speranța că într-o zi Îl voi întâlni. 

***

Deunăzi vorbind la telefon cu prietena mea, primele ei cuvinte au fost cam așa: „Bunăăă! Măăi, dar ce  maestru ți-ai găsit, e strașnic! foarte tare!”. Confuză, am întrebat-o la cine se referă și atunci am auzit „Muntele!!!”.  Recunosc că deși surprinzătoare într-o primă etapă, cuvintele ei devin tot mai pline de adevăr. Mult timp m-am gândit la a-L căuta în formă umană, ignorându-I atributele. Rememorând însă ceea ce trăiesc în preajma Muntelui de aproape trei ani încoace, felul cum mă simt în prezența lui, tot ceea ce descopăr despre Viață, despre mine, fericirea pe care o simt când merg la El, inspirația, transformările, încântările, toate darurile pe care le descopăr, toate lecțiile pe care mi le oferă, felul cum mă antrenează, felul cum nu pot sta mult timp departe de El fără să simt că mai are ceva să-mi spună, să-mi arate, toate îmi confirmă  că mi-am găsit Maestrul

 


Niciun comentariu: