marți, 23 noiembrie 2010

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată...

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată nu te răneşte, nici nu te întristează, nici nu îţi şterge lacrima din firul genei.

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată nu te-a făcut să te revolţi, sau nu te-a învăţat să iubeşti muzica de un anume gen.

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată nu ţi-a aşezat pălăriuţa şucar, nu te-a pus să aduni albine din curte deşi inima îţi bătea să spargă pieptul, nu te-a făcut să îţi placă ceea ce cu puţin înainte ţi se părea îndoielnic.

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată nu ţi-a dat lucruri care îţi plăceau mult, nu te-a învăţat să fii meticulos, nu te-a lăsat uimit.

Ceea ce nu ai cunoscut vreodată nu îşi va lua rămas bun niciodată.

Ceea ce  ai cunoscut vreodată...  va rămâne mai departe în tine.






4 comentarii:

Anonim spunea...

m/a impresionat!

Ana Maria spunea...

Buna ziua,
Sunteti interesata de un schimb de link/includerea in blogroll cu blogul meu?
Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati pe blogul meu.
Multumesc.

ku-lin spunea...

Ceea ce am cunoscut ...Ceea ce nu am cunoscut vreodata ( si va ramane mai departe in mine )...este "bobul" de Credinta care imi va muta muntii !

intrededouaoriafiodata spunea...

:)
ceea ce ai cunoscut te defineste. fizic? moarte. ca sa? cunosti ce nu ai cunoscut.