duminică, 28 noiembrie 2010

Taine...

Am venit la Tine şi te-am întrebat: Ce e misterul?

Misterul, mi-ai răspuns zâmbind uşor, este ceea ce ştiai cândva, dar ai uitat , şi amintirea sa presimţită te atrage. Te-am privit adânc în ochi şi mi-am zis că aşa e: sunt multe pe care nu le cunosc pe lume, dar nu mi se par mistere, nu au nici o aură fascinantă.

M-am întors apoi spre ceea ce iubesc şi am întrebat: trăim aceleaşi mistere? Căutăm răspuns la aceleaşi taine?

De data asta tu m-ai privit adânc în ochi şi mi-ai zâmbit; ai tăcut mult şi ca de obicei, de fiecare dată când taci m-am îndreptat spre mine. Uneori mă întreb dacă nu cumva ăsta e rostul tău: să taci pentru ca eu să găsesc în mine răspunsuri.

 Care e misterul tău? Cum e taina ta?

8 comentarii:

ku-lin spunea...

Hmmmmmmmm.... :d

Armonia spunea...

A propos de taine, Haibu! Am incercat sa las un comentariu la postul tau "Ruga de duminica" dar nu a fost posibil. Iti zic aici ca ziua de duminica a avut o taina neobisnuita pentru mine cand am citit la ceva vreme dupa ce ai postat exact ceea ce traisem in dimineata aceea: ca decor, ca traire, ca vesminte.:d

ku-lin spunea...

Exista o "legatura" permanenta intre noi ( noi toti )...
Legatura care este activata de electricitatea unui gand .( sincronicitate ?)

- Nu prea stiu sa asministrez blogul .
Invat.

Armonia spunea...

Din punctul meu de vedere te descurci bine cu blogul; ai creat o atmosfera faina si imi place sa stau la tine si sa citesc sau sa ascult muzica.
Unele probleme administrative vin si de la site-ul care gestioneaza activitatea; se rezolva ades singure.

Sa ai un week-end frumos, Haibu! :)

ku-lin spunea...

Si la tine, "pygmalion", sa fie numai de bine !
>:D<

Nima spunea...

haibu este un al doilea nume ...

Pierdusem ceva din primul blog si ma straduiam sa incep altul ...
L-am "refacut" !
Incerc sa-l intregesc si imi permit sa iau cu mine "stilul"pe care l-am intalnit si care m-a incantat !
Cu drag !

Armonia spunea...

WoW! M-am gandit azi la Haibu, ca nu puteam sa intru si mi-am amintit ca am mai intalnit un blog asemanator. M-am gandit la tine fara sa stiu ca esti aceeasi persoana :). Ma bucur ca ne-am intalnit in sfarsit! Amin!

Nima spunea...

Pastrez "legatura" ...Cu voia ta !>:D<