marți, 3 decembrie 2013

"Je t'aime, moi non plus!"

"Te iubesc" este poate expresia cea mai plină de sensuri şi bogată precum un întreg vocabular. Ca şi în prezenţa unei limbi străine, mulţi dintre noi ezităm să folosim această îngemănare de două cuvinte, nesiguri de semnificaţiile ei depline. 

De fapt " te iubesc" nu se poate traduce direct ci este încărcat de trăirea de-o clipă, de sinapsa de moment şi de ecoul din emoţiile personale. 

 În limbajul pământean universal, " te iubesc" ar putea să  înseamne:
  • " ce minune că eşti"
  • " vreau să-ţi aparţin"
  • " vreau să-mi aparţii"
  • " doar tu mă înţelegi"
  • " mai e valabil între noi?"
  • " mi-e dor de tine"
  • "simt fericirea în preajma ta"
  • " îmi pare rău"
  • " şi eu"
  • " aaah..."
  • " nici eu"
  • " simt că zbor"
  • " ce frumos mă văd prin tine"
  • " ce păcat..."
  • " dar tu?"
  • " ştim deja asta, să trecem la altceva"
  • " e divin"
  • " nimic nu ne poate separa"
  • " iartă-mă!"
  • " faci parte din fiinţa mea"
  • " vreau să fim unul"
  • " te doresc acum"
  • " simt că trăiesc cu adevărat"
  • " taci"
  • " te ştiu  cum nici tu nu te cunoşti"
  • " te înţeleg chiar şi când nu mă mai vrei"
  • " rămas bun"
  • " să fie pace"
  • " în orice împrejurare mă rog pentru fericirea ta"
  • " e minunat pe lume şi vreau să ştii şi tu"
  • " uită de mine, fii fericit!" 
  • " suntem la fel"
  • " tu eşti zâmbetul meu "
  • " în sfârşit îmi simt inima înflorind "
  • " mă predau ţie" :)
  • .....
                                                     


Niciun comentariu: