miercuri, 29 aprilie 2015

Momente...

Sunt momente când îmi las braţele să-mi dea contur, să mă încercuiască într-o roată nouă, când mă aşez în acel căuş simţind un suflet mai mare ... sunt momente când zbor fără aripi, ori când poposesc lângă un alt suflet şi îi zic: fii fericit, bucură-te, trăieşte, simte frenezia vieţii, simte-i seva şi fiinţa... sunt momente când mă umplu de ceea ce contează cu adevărat în viaţă şi respir în dumnezeire.... sunt momente când o mare pace mă cutreieră şi iubirea însăşi are nuanţe de "dincolo de" şi de adevăr.... sunt momente prin care trec şi sunt momente care trec prin mine...sunt momente cuminţi şi momente nebune când inima mea înfloreşte pe ram, ori cade din nori cu stropi aiuriţi,  ori răsare pe iarbă în zori, ori îmbrăţişează cu licăr în ochi din  iubirea de copil... sunt momente când trec prin trup şi suflet, când aprind o scânteie şi las un zâmbet... sunt momente ce există fără noi şi momente care se nasc la apariţia noastră...








Niciun comentariu: