vineri, 12 iulie 2019

O altfel de privire-204- Începutul

 Fiecare lucru nou sau gest pe care îl facem conține o intenție, o dedicare, o consacrare. Fie că știm sau nu în mod conștient, noi atribuim oricărei acțiuni, o intenție.  


M-a întrebat: ”Dacă lumea s-ar termina peste două zile, ce ai face?”

Am stat o vreme ca să înțeleg ce înseamnă ca lumea să se termine și am spus: ”Aș găsi un loc frumos de unde  aș contempla viața în cele două zile.”  Apoi am avut un moment de revelație și am înțeles că ăsta este cel mai frumos privilegiu pe care îl poți avea în viață fiind: să o contempli, să te umpli și să te bucuri de esența ei, de culorile și parfumurile ei.

După orice sfârșit există un alt început...chiar și după dispariția unei lumi, o lume nouă se naște. 

Să punem intenții de bunătate și biruință în toate începuturile noastre! 

” Dă-mi, Doamne,  victorie
Ajută-mi să-mi înving dușmanii,
pielea de pe mine, 
marginea, orele, anii!”

Rugare- Nichita Stănescu


Niciun comentariu: