vineri, 21 iulie 2023

O altfel de privire-332- În altundeva

 Nu am știut niciodată ce se întâmplă în alt spațiu, ce anume din mine participă și nici la ce... doar am presimțit-o, așa cum furtuna e anunțată de o răcire bruscă a aerului. Oboseala care mă trăiește periodic are nuanțe de necuprins, și de tristețe. Unii îi spun melancolie... tot ce știu este că îmi este misiune... poate că este doar o iluzie a unei ispașiri din alte vremuri, poate că este o scuză sau doar nepotrivire. 

***

Cu vremea am înțeles însă că nu este vorba de oboseala fizică, nici emoțională, nici de cea psihică... este acea oboseală a celui ce ține flacăra să ardă atunci când mulți se tem de foc și de lumina sa; e oboseala celui ce iubește iar, și mereu și simte că iubirea asta e prea sus pentru mulți și de neînțeles; e oboseala celui care simte ce simte celălalt și durerea lui. Și un orgoliu nemăsurat și mistuitor îl poartă spre vindecare, a sa, a celor pe care îi iubește; oboseala celui ce simte și știe că iubirea sa îi arde pe cei care se apropie prea mult. Și atunci renunțarea lui vine tot din iubire. 

***

M-am văzut, mi-am cunoscut Adevărul. Știu  care e Acasa mea. Pe lumea asta sunt unii oameni care rătăcesc și sunt mistuiți de un altfel de dor până când se găsesc pe ei înșiși. 




Niciun comentariu: