miercuri, 26 mai 2021

O altfel de privire-261- E uimitor cum...

 Vezi tu, după atâta viață care mi-a trecut prin fiecare celulă pot să îți spun că e uimitor cum se simte sufletul în trup... sau chiar spiritul însuși în acest înveliș terestru. Adeseori ignorăm acest fapt și devenim atenți doar când sentimentul este atât de puternic încât ne atrage atenția. Mult timp am simțit conturul trupului ca pe o frontieră ghimpată a ceea ce sunt, ca pe o îngrădire dătătoare de presiune, tensiune, disconfort. Târziu am început să îmi cuprind stările într-un anume firesc, să îmi îmbrățișez ceea ce mult prea mult percepeam ca fiind o închisoare pentru esența mea. 

Așa că vezi tu, după tot ceea ce am trăit și după atât de mult cizelat ceea ce aleg este în funcție de cum mă faci să mă simt în preajma ta, lângă tine... Cuvintele, gesturile chiar sunt doar  imagini șterse a ceea ce poartă ca trăire în ele.

”De mult negru, mă albisem...” Abia atunci  am plecat cu speranța întâlnirii unui alt alb, născut din mult negru... 




Niciun comentariu: