miercuri, 29 septembrie 2021

O altfel de privire-279- Te iubesc!

 În acest ceas și în acest loc de pe drumul personal al acestei vieți, Te iubesc! -ul meu, atunci când îl vei fi auzit înseamnă o chezășie de libertate și acceptare, de recunoaștere  și respect a ceea ce ești în această întâlnire a noastră. 

Totodată, te iubesc-ul meu este și o delimitare de încercările zugrăvirii de aparențe, de iluzii, de ascundere a esenței tale, ori de victimizare. Te iubesc-ul meu îți spune că e foarte important pentru mine  să recunoaștem eventualele îndoieli, ori limite în colaborare, să ne apreciem ființa și să ne limpezim ceea ce putem fi cât și ceea ce nu putem fi pentru celălalt și să o spunem deschis.

 În egală măsură, Te iubesc! înseamnă că am înțeles deja faptul că Tu ești un alt Eu, că iubirea mea pentru tine este tot atât de importantă ca aceea pentru mine și că sunt pe deplin conștientă că trădând-o pe una, o trădez pe cealaltă. Dacă crezi că te iubesc! reprezintă o garanție că nu aș putea trăi în lipsa ta, că nu aș putea continua să mă bucur de viață, de mister, de fericirea de a lucra, atunci, Te iubesc-ul meu, îți va lăsa tot răgazul necesar să poți să evoluezi pe calea personală pe care o ai în viața asta și, dacă ea presupune un drum comun, sau dimpotrivă, separat, asta nu va știrbi cu nimic muntele dinăuntru pe care m-am angajat să îl urc în această viață. Ne putem întâlni oricând, oriunde (la poalele lui, pe vreo potecă ori la sfârșit, în vârf), ne putem însoți mergând strâns alături sau la distanță,  rămânând vizibili unul pentru celălalt, sau atât de departe încât nici să nu ne mai zărim vreodată... pentru mine, Te iubesc! are aceeași încărcătură, și sens, și culoare!




Niciun comentariu: