miercuri, 29 septembrie 2021

O altfel de privire-280- Nevăzutul...

 Târziu am aflat că dincolo de ceea ce cunosc despre mine există o formă nevăzută care mă însoțește pretutindeni, lipită de ființa-mi și care, ca un judecător super atent, decide culorile semaforului personal. Adeseori m-a uimit faptul că ceea ce îmi doream dispărea aproape instantaneu când îl priveam drept în față dar, se ținea scai dacă îmi întorceam privirea și uitam de sine. 


    Există pentru fiecare dintre noi un fel de haină pe care o îmbrăcăm în momentul în care ochii noștri se dechid pentru prima dată acestei lumi și pe care mult timp nu o vedem, nu o înțelegem, nu o acceptăm. Ea ne-a fost dată ca măsură de corecție, este croită pe o anume dimensiune în care ne e menit să trecem pe drumul acestei vieți și cu cât o cunoaștem și o acceptăm mai repede, cu atât tot ceea ce trăim își capătă sensul. 


Uneori e suficient să ne potrivim ei, alteori ne este dat să ne putem croi alte măsuri pe potriva dimensiunilor proprii. Suntem forme și trăiri, emoții și rod, șanse și uitări, văzut și nevăzut, putere și neputință, suntem trecători și eterni...






Niciun comentariu: